Поиск по всему репозиторию:
How might the cultural learning preferences of the participants of the enhancement of lifelong learning in Belarus (BELL) project impact on their learning designs?
Открыть/скачать файлы документа
Дата издания
2020Издательство
БрГТУБиблиографическое описание
Olney, T. How might the cultural learning preferences of the participants of the enhancement of lifelong learning in Belarus (BELL) project impact on their learning designs? / T. Olney, M. Endean, D. Banks // Enhancement of lifelong learning in Belarus = Совершенствование непрерывного образования в Республике Беларусь : proceedings of the final conference on the Erasmus+ project, Brest, October 13–14, 2020 / Ministry of Education of the Republic of Belarus, Educational Establishment “Brest State Technical University” ; editorial board: K. Laganovska, V. A. Khaletsky, I. A. Pozdnyakova. – Brest : BrSTU, 2020. – P. 20–28. – List of references: p. 28 (4 titles).URI документа
https://rep.bstu.by/handle/data/8410Документ расположен в коллекции
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция-Некоммерчески») 4.0 Всемирная.