Поиск по всему репозиторию:
Маркетинг как важная составляющая логистики
Открыть/скачать файлы документа
Дата издания
2019Издательство
Житомирська політехнікаУДК
33.338.2Библиографическое описание
Будурян, Т. А. Маркетинг как важная составляющая логистики / Т. А. Будурян, А. В. Марчук // Менеджмент субʼєктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : VI Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 грудня 2019 року. – Житомир: Житомирська політехніка, 2019. – С. 213–216. – Библиогр.: с. 216 (1 назва).Аннотация на другом языке
The market management system requires enterprises to constantly increase their level of competitiveness at the international level. The process of formation, and subsequently the implementation of a strategy to increase the company's competitive position in the market, is currently crucial, since the growth of companies around the world has slowed down, and the behavior of competitors in the market suggests that the dynamics of competition has become more acute.
URI документа
https://rep.bstu.by/handle/data/4963Документ расположен в коллекции
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция-Некоммерчески») 4.0 Всемирная.