Поиск по всему репозиторию:

Показать краткое описание

dc.contributor.authorБудурян, Татьяна Алексеевна
dc.contributor.authorМарчук, Анна Васильевна
dc.coverage.spatialЖитомирru_RU
dc.date.accessioned2020-04-20T06:45:11Z
dc.date.available2020-04-20T06:45:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБудурян, Т. А. Маркетинг как важная составляющая логистики / Т. А. Будурян, А. В. Марчук // Менеджмент субʼєктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : VI Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 грудня 2019 року. – Житомир: Житомирська політехніка, 2019. – С. 213–216. – Библиогр.: с. 216 (1 назва).ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/4963
dc.descriptionBuduryan Tatyana Alekseevna; Marchuk Anna Vasilievna. Marketing as an important component of logisticsru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЖитомирська політехнікаru_RU
dc.subjectэкономикаru_RU
dc.subjecteconomyru_RU
dc.titleМаркетинг как важная составляющая логистикиru_RU
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)ru_RU
dc.identifier.udc33.338.2ru_RU
dc.abstract.alternativeThe market management system requires enterprises to constantly increase their level of competitiveness at the international level. The process of formation, and subsequently the implementation of a strategy to increase the company's competitive position in the market, is currently crucial, since the growth of companies around the world has slowed down, and the behavior of competitors in the market suggests that the dynamics of competition has become more acute.ru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать краткое описание