Search

Show simple item record

dc.contributor.authorPabian, Arnold
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2024-05-15T13:26:14Z
dc.date.available2024-05-15T13:26:14Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationPabian, A. Prezentacje Reklamy Placówek Edukacyjnych oraz Uczelni na CD-romach / Arnold Pabian // Международный инновационный маркетинг в странах Центральной и Восточной Европы = Międzynarodowy marketing innowacyjny w krajach Europy Środkowo-Wschodniej : материалы международной научно-практической конференции / Брестский государственный технический университет, Ченстоховский технический университет ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БрГТУ, 2002. – С. 46–50.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/43177
dc.description.abstractUniversities and other institutions of education ought to promote their activity at home and abroad. CD-rom is the modern medium of such marketing promotion. The article concentrates on fundamental principles of preparation of good CD-rom marketing presentations.
dc.language.isopl
dc.publisherБрГТУ
dc.titlePrezentacje Reklamy Placówek Edukacyjnych oraz Uczelni na CD-romach
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record