Search
Sensor marketing tools as a sales growth driver
View/ Open document files
Author
Date
2022Publisher
БрГТУCitation
Rovnejko, M. A. Sensor marketing tools as a sales growth driver / М. А. Rovnejko // Актуальные проблемы современных экономических систем – 2022 : сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: А. Г. Проровский [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2022. – С. 240–243.Abstract
The article considers sensory marketing as an effective tool for influencing consumer behavior, which contributes to sales growth. The author characterizes the tools of sensory marketing, gives examples of their impact on the target audience.
Annotation in another language
В статье рассматривается сенсорный маркетинг как эффективный инструмент влияния на поведение потребителя, способствующий росту продаж. Автором охарактеризованы инструменты сенсорного маркетинга, приведены примеры их воздействия на целевую аудиторию.
Collection
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция-Некоммерчески») 4.0 Всемирная.