Поиск по всему репозиторию:

Показать краткое описание

dc.contributor.authorLyutych, A. V.
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2023-01-23T07:06:53Z
dc.date.available2023-01-23T07:06:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationLyutych, A. V. Balance therapy gamification based on stabilotrainer with mobile access / A. V. Lyutych // Цифровая среда: технологии и перспективы. DETP 2022, Брест, 31 октября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: Н. Н. Шалобыта [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2022. – С. 148–150.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/32485
dc.description.abstractThis article is devoted to the gamification of balance therapy based on stabilotrainer with mobile access, with the preservation of training results on a cloud server and the differentiation of access to a remote database. Variants of game training are considered.
dc.language.isoen
dc.publisherБрГТУ
dc.titleBalance therapy gamification based on stabilotrainer with mobile access
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)
dc.identifier.udc004.383:611.85


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать краткое описание