Поиск по всему репозиторию:
Просмотр по автору "Ratman, Krzysztof"
Отображаемые элементы 1-4 из 4
-
Factors Influencing a Choice of Product Marketing Strategies on the Example of Pharmaceutical Producers
Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2006)Ratman, K. Factors Influencing a Choice of Product Marketing Strategies on the Example of Pharmaceutical Producers / Krzysztof Ratman // Повышение эффективности интегрированного управления на предприятиях Центральной и Восточной Европы : [коллективная монография] / Брестский государственный технический ...2023-11-10
-
Polityka promocji w banku komercyjnym (na przykładzie Banku Częstochowa S. A.)
Urbańska, Jolanta; Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2000)В статье приводятся элементы продвижения, применяемые Ченстоховским акционерным банком. Микс продвижения в деятельности банка состоит из мероприятий стимулирования сбыта, личной продажи, рекламы, паблик рилейшнз. До сих пор важнейшей в продвижении банка является личная продажа. Все субъекты хозяйствования, ...2021-11-17
-
Rola Reklamy w Budowie Świadomości Proeuropejskiej Krajów Kandydackich do Unii Europejskiej
Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2002)Artykuł poświęcony jest zagadnieniu roli reklamy we współczesnej ekonomii, szczególnie zaś w kontekście przystąpienia krajów kandydackich do Unii Europejskiej. Reklama,jako zjawisko społeczne,kreuje świadomość proeuropejską i pomaga przełamywać opory Eurosceptyków.2024-05-15
-
Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego
Ratman, Krzysztof (БПИ, 1999)Ratman, K. Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест ...2021-07-19