Поиск по всему репозиторию:

    • Factors Influencing a Choice of Product Marketing Strategies on the Example of Pharmaceutical Producers 

      Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2006)
      Ratman, K. Factors Influencing a Choice of Product Marketing Strategies on the Example of Pharmaceutical Producers / Krzysztof Ratman // Повышение эффективности интегрированного управления на предприятиях Центральной и Восточной Европы : [коллективная монография] / Брестский государственный технический ...

      2023-11-10

    • Polityka promocji w banku komercyjnym (na przykładzie Banku Częstochowa S. A.) 

      Urbańska, Jolanta; Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2000)
      В статье приводятся элементы продвижения, применяемые Ченстоховским акционерным банком. Микс продвижения в деятельности банка состоит из мероприятий стимулирования сбыта, личной продажи, рекламы, паблик рилейшнз. До сих пор важнейшей в продвижении банка является личная продажа. Все субъекты хозяйствования, ...

      2021-11-17

    • Rola Reklamy w Budowie Świadomości Proeuropejskiej Krajów Kandydackich do Unii Europejskiej 

      Ratman, Krzysztof (БрГТУ, 2002)
      Artykuł poświęcony jest zagadnieniu roli reklamy we współczesnej ekonomii, szczególnie zaś w kontekście przystąpienia krajów kandydackich do Unii Europejskiej. Reklama,jako zjawisko społeczne,kreuje świadomość proeuropejską i pomaga przełamywać opory Eurosceptyków.

      2024-05-15

    • Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego 

      Ratman, Krzysztof (БПИ, 1999)
      Ratman, K. Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест ...

      2021-07-19