Поиск по всему репозиторию:
Research on digital campus information service system based on CRM concept
Открыть/скачать файлы документа
Автор
Дата издания
2022Издательство
БрГТУУДК
004.62:378.4Библиографическое описание
Zhu Hongxu Research on digital campus information service system based on CRM concept / Hongxu Zhu, V. S. Razumeichik // Цифровая среда: технологии и перспективы. DETP 2022, Брест, 31 октября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: Н. Н. Шалобыта [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2022. – С. 111–115.Аннотация
In the era of "customer centred" economy, this paper introduces customer relationship management, which is widely used by enterprises, into higher vocational institutions, updates the concept of higher vocational education, restructures business, allocates teaching resources reasonably, makes "customer satisfaction" and "customer loyalty", and effectively improves the core competitiveness of higher vocational institutions.
URI документа
https://rep.bstu.by/handle/data/32475Документ расположен в коллекции
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция-Некоммерчески») 4.0 Всемирная.