Search
Innovative marketing: psychological incentives in the service of interaction with the target audience
View/ Open document files
Author
Date
2021Publisher
БрГТУCitation
Rezko, P. N. Innovative marketing: psychological incentives in the service of interaction with the target audience / P. N. Rezko, М. А. Rovnejko // Актуальные проблемы современных экономических систем – 2021 : сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: А. Г. Проровский [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2021. – С. 132–135.Abstract
The article discusses triggers as an innovative psychological tool for influencing the behavior of the target audience, used in marketing to increase sales. The authors give recommendations for improving trigger-marketing in order to increase its effectiveness.
Annotation in another language
В статье рассматриваются триггеры как инновационный психологический инструмент влияния на поведение целевой аудитории, применяемый в маркетинге для увеличения продаж. Автором даны рекомендации по совершенствованию триггер-маркетинга в целях повышения его эффективности.
Collection
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция-Некоммерчески») 4.0 Всемирная.