Поиск по всему репозиторию:

Показать краткое описание

dc.contributor.authorКавалевіч, Марыя Сцяпанаўна
dc.coverage.spatialБрестru_RU
dc.date.accessioned2020-09-28T07:52:20Z
dc.date.available2020-09-28T07:52:20Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationКавалевіч, М. С. Тэндэнцыі ў вывучэнні працэсаў прафесійнага самавызначэння моладзі / М. С. Кавалевіч // Вестник Брестского государственного технического университета. Серия: Экономика. – 2004. – № 3. – С. 153–158. – Бібліягр.: с. 158 (20 наз.).ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/7590
dc.descriptionKovalevich, Maria Stepanovna. Trends in the study of professional self-determination of young peopleru_RU
dc.description.abstractУ артыкуле аналізуюцца тэндэнцыі ў вывучэнні працэсаў прафесійнага смавызначэння навучэнскай моладзі. Паказана, як паралельна з пераходам грамадства на новы этап развіцця мяняўся змест паняцця “прафесійная арыентацыя”. Перш за ўсе, гэта праявілася ў пераасэнсаванні ступені актыўнасці самога вучня ў працэсе прафесійнага выбару, у адказе яго трактоўкі ў якасці аднабаковага ўздзеяння і пераходзе да разумення яго як узаемадзеяння роўнаадказных удзельнікаў. Цэнтральнае месца ў тэарэтычным кантэксце праблемы прафесійнага выбару заняла катэгорыя «прафесійнае самавызначэнне». Формы, метады, змест прафарыентацыйнай работы набылі вытворны характар і сталі разглядацца ў якасці сродкаў кіраўніцтва прафесійным самавызначэннем. Адбылося гэта зусім невыпадкова, а пад уздзеяннем постіндустрыяльных тэндэнцый грамадскага развіцця. Прадстаўлены ў артыкуле аналіз філасофскіх, псіхалагічных і педагагічных работ па праблеме прафесійнага выбару, якія адносяцца да розных перыядаў грамадскага развіцця паказаў, што акцэнт накіраванасці даследаванняў працягвае перамяшчацца ад прафесійнай асветы, прафесійнага ўздзеяння на асобу да актывізацыі асобы ў яе прафесійным самавызначэнні, выаванні адказнасці за зроблены выбар перад сабой і перад грамадствам. Гэта вызвана вялікай асобаснай і сацыяльнай значымасцю якасці прафесійнага самавызначэння для лесу кожнага выпускніка школы і грамадства ў цэлым.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГТУru_RU
dc.subjectобучениеru_RU
dc.subjecttrainingru_RU
dc.titleТэндэнцыі ў вывучэнні працэсаў прафесійнага самавызначэння моладзіru_RU
dc.typeСтатья (Article)ru_RU
dc.identifier.udc37.013.46ru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать краткое описание