Search

Show simple item record

dc.contributor.authorКисель, Елена Ивановна
dc.contributor.authorМельникова, Диана Андреевна
dc.coverage.spatialTashkentru_RU
dc.date.accessioned2024-06-17T09:55:54Z
dc.date.available2024-06-17T09:55:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКисель, Е. И. Эко-концепция торговых объектов как направление устойчивого развития = Eco-concept of retail facilities as a direction for sustainable Development = Barqarar rivojlanish yo'naligi siqdagi chakkana sovot obyektlari eko-tushibasi / Е. И. Кисель, Д. А. Мельникова. – Текст : непосредственный // Green economy – the economy of the future: innovations, investments and prospects : international scientific-practical conference, Tashkent, 24 April , 2024 / Ministry of higher education, science and innovations of the Republic of Uzbekistan, University of science and technologies, International scientific journal Science and Innovation. – Tashkent : Science and Innovation, 2024. – Part 1. – С. 391–397. – Библиография: 6 назв.ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/43721
dc.descriptionKisel, Elena Ivanovna; Melnikova, Diana Andreevna. Eco-concept of retail facilities as a direction of sustainable developmentru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены примеры достижения целей устойчивого развития, затрагивающие проблемы ответственного потребления и влияния на окружающую среду. Предлагается формирование эко-концепций торговых центров, которые оказывают большое влияние на поведение потребителей, а значит способны укрепить или сформировать необходимые социальные тенденции.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.titleЭко-концепция торговых объектов как направление устойчивого развитияru_RU
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)ru_RU
dc.abstract.alternativeThe article discusses examples of achieving sustainable development goals that address the issues of responsible consumption and environmental impact. It is proposed to formulate eco-concepts for shopping centers that have a great influence on consumer behavior, and therefore are able to strengthen or form the necessary social trends.ru_RU
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.11004001


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record