Search

Show simple item record

dc.contributor.authorНадеина, Елизавета Владимировна
dc.coverage.spatialМинскru_RU
dc.date.accessioned2024-01-17T09:55:33Z
dc.date.available2024-01-17T09:55:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationНадеина, Е. В. Маркетинг взаимодействия: прогрессивная концепция отношений с потребителем = Marketing Nteraction: the Progressive Concept of Relations With the Consumer / Е. В. Haдeинa // Первый шаг в науку – 2010 : сборник материалов международного форума студенческой и учащейся молодежи / Национальная академия наук Беларуси, Белорусский республиканский фонд фундаментальных исследований, Центр студенческих научных инициатив ; редкол.: Н. М. Писарчук [и др.]. – Минск : Четыре четверти, 2010. – С. 217–220. – Библиогр.: с. 220 (2 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/39368
dc.descriptionNadeina, Elizaveta Vladimirovna. Interaction Marketing: A Progressive Concept of Customer Relationshipsru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЧетыре четвертиru_RU
dc.titleМаркетинг взаимодействия: прогрессивная концепция отношений с потребителемru_RU
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)ru_RU
dc.identifier.udc339. 138:336.12(476)ru_RU
dc.abstract.alternativeFor years of its existence marketing has passed through a number of stages of development. Marketing interaction represents the most perfect philosophy of business dealing with the best way of adaptation for modern trends of the market. Marketing interaction can yield good results: it allows to increase the life cycle of the client and its value (total volume of service or sales). For the companies it also becomes the activity purpose as it provides variety of advantages.ru_RU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record