Поиск по всему репозиторию:

Показать краткое описание

dc.contributor.authorHongxu Zhu
dc.contributor.authorRazumeichik, Vita
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2023-01-23T07:06:51Z
dc.date.available2023-01-23T07:06:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZhu Hongxu Research on digital campus information service system based on CRM concept / Hongxu Zhu, V. S. Razumeichik // Цифровая среда: технологии и перспективы. DETP 2022, Брест, 31 октября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: Н. Н. Шалобыта [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2022. – С. 111–115.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/32475
dc.description.abstractIn the era of "customer centred" economy, this paper introduces customer relationship management, which is widely used by enterprises, into higher vocational institutions, updates the concept of higher vocational education, restructures business, allocates teaching resources reasonably, makes "customer satisfaction" and "customer loyalty", and effectively improves the core competitiveness of higher vocational institutions.
dc.language.isoen
dc.publisherБрГТУ
dc.titleResearch on digital campus information service system based on CRM concept
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)
dc.identifier.udc004.62:378.4


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать краткое описание