Поиск по всему репозиторию:

Показать краткое описание

dc.contributor.authorDruzhinina, Evgenia Olegovna
dc.contributor.authorПотапова, Наталья Васильевна
dc.contributor.authorЧерноокая, Елена Викторовна
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2022-03-14T07:37:18Z
dc.date.available2022-03-14T07:37:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationDruzhinina, E. O. Strategies and innovations of socially responsible business / E. O. Druzhinina, N. V. Potapova, E. V. Chernookaya // Инновации: от теории к практике : сборник научных статей VIII Международной научно-практической конференции, Брест, 21–22 октября 2021 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский областной исполнительный комитет, Брестский научно-технологический парк, Брестский государственный технический университет ; редкол.: В. В. Зазерская [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2021. – С. 258–263.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/27039
dc.description.abstractThe purpose of social innovation in business is to solve social problems of modern society and ensure efficiency. The innovation should at least reduce the severity of the social problem. However, social innovations are effective when society needs them and they can improve the quality of life of the population. In this case, it is not just a corporate responsibility of the business. Business can count on government support. An innovative strategy and a social responsibility strategy together become the drivers of business development.
dc.language.isoen
dc.publisherБрГТУ
dc.subjectbusiness development strategy
dc.subjectsocial innovation
dc.subjectsocial responsibility
dc.subjectaccounting and analytical information support
dc.titleStrategies and innovations of socially responsible business
dc.typeНаучный доклад (Working Paper)


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать краткое описание