Search

Show simple item record

dc.contributorБрестский государственный технический университетru_RU
dc.contributorBrest State Technical Universityru_RU
dc.contributor.authorСтепанюк, В. Л.
dc.contributor.authorКоваленко, Е. А.
dc.coverage.spatialБрестru_RU
dc.date.accessioned2019-10-21T06:47:07Z
dc.date.available2019-10-21T06:47:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСтепанюк, В. Л. Инновации продвижения на белорусском рынке: тизерная реклама / В. Л. Степанюк, Е. А. Коваленко // Проблемы и перспективы развития инвестиционно-строительного комплекса в странах Центральной и Восточной Европы : сборник научных трудов. – Брест : БрГТУ, 2013. – С. 103–109. – Библиогр.: с. 109 (7 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/1932
dc.descriptionStepanyuk V. L .; Kovalenko E. A. Innovation of promotion in the Belarusian market: teaser advertisingru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматривается тизерная реклама как инновация для белорусского рынка по продвижению как самих компаний, так и отдельных товаров или групп товаров. Представлены формулировки основных понятий тизерно-плизерной технологии. Дано описание алгоритма реализации тизерной кампании. Указаны условия применения данной технологии. Кратко описана эволюция тизерной рекламы. Представлена разработанная авторами классификация тизерной рекламы.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБрГТУru_RU
dc.subjectинновации в продвиженииru_RU
dc.subjectвиды тизерной рекламыru_RU
dc.subjectклассификация тизерной рекламыru_RU
dc.subjectтизерная кампанияru_RU
dc.subjectтизерная рекламаru_RU
dc.subjectревилерru_RU
dc.subjectплизерru_RU
dc.subjectтизерru_RU
dc.subjectinnovation of promotionru_RU
dc.subjecttypes of teaser advertisementru_RU
dc.subjectclassification of teaser advertisementru_RU
dc.subjectteaser campaignru_RU
dc.subjectteaser advertisementru_RU
dc.subjectrevealerru_RU
dc.subjectpleaserru_RU
dc.subjectteaserru_RU
dc.titleИнновации продвижения на белорусском рынке: тизерная рекламаru_RU
dc.typeСтатья (Article)ru_RU
dc.abstract.alternativeArticle abstract. In the article the teaser advertisement is considered for Belarusian market as an innovation of promotion of both companies and the individual products or groups of products. Are represented statements of basic concepts related to teaser-pleaser technology. Is given the description of realization’s algorithm of the teaser campaign. Are indicated the conditions of the use of this technology. Briefly is described the evolution of the teaser advertisement. Is represented the classification of teaser advertisement, developed by the authors of the article.ru_RU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record