Поиск по всему репозиторию:
ПросмотрСборники научных трудов по издательству "БПИ"
Отображаемые элементы 1-20 из 207
-
Agroturystyka w regionie Jury Krakowsko-Częstochowskiej
(БПИ, 1999)Marcinkiewicz, C. Agroturystyka w regionie Jury Krakowsko-Częstochowskiej / C. Marcinkiewicz, S. Kowalski // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. ...2021-07-19
-
Deklaracja misji małych i średnich przedsiębiorstw jako podstawa orientacji marketingowej (wyniki badań ankietowych)
(БПИ, 1999)Chrzan, E. Deklaracja misji małych i średnich przedsiębiorstw jako podstawa orientacji marketingowej (wyniki badań ankietowych) / E. Chrzan // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский ...2021-07-19
-
Dywersyfikacja jako forma realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa
(БПИ, 1999)Ziółkowska, B. Dywersyfikacja jako forma realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa / B. Ziółkowska // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. ...2021-07-19
-
Korzyści i niebezpieczeństwa wynikające ze stosowania sponsoringu sportowego jako alternatywnej formy promocji
(БПИ, 1999)Kowalski, S. Korzyści i niebezpieczeństwa wynikające ze stosowania sponsoringu sportowego jako alternatywnej formy promocji / S. Kowalski // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический ...2021-07-19
-
Marketing w obsłudze ruchu turystycznego
(БПИ, 1999)Marcinkiewicz, C. Marketing w obsłudze ruchu turystycznego / C. Marcinkiewicz // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БПИ, ...2021-07-19
-
Methods and tools for high and system level synthesis
(БПИ, 1998)Anatoly, P. Methods and tools for high and system level synthesis / A. Prihozhy, R. Merdjani // Новые технологии в машиностроении и вычислительной технике : труды X научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, аспирантов и студентов : в 2 частях / Министерство образования ...2021-07-12
-
Metoda wyznaczania optymalnej wielkości przesiębiorstwa budowlanego
(БПИ, 1999)Przybylski, J. Metoda wyznaczania optymalnej wielkości przesiębiorstwa budowlanego / J. Przybylski // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. ...2021-07-19
-
Reforma ubezpieczeń społecznych
(БПИ, 1999)Garbiec, R. Reforma ubezpieczeń społecznych / R. Garbiec // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БПИ, 1999. – С. 53–56.2021-07-19
-
Relationship marketing – nowe europejskie tendencje w marketingu
(БПИ, 1999)Klisinski, J. Relationship marketing – nowe europejskie tendencje w marketingu / J. Klisinski // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – ...2021-07-19
-
Rola Jasnej Góry w rozwoju społeczno-gospodarczym regionu
(БПИ, 1999)Dyjak, R. Rola Jasnej Góry w rozwoju społeczno-gospodarczym regionu / R. Dyjak // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БПИ, ...2021-07-19
-
Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego
(БПИ, 1999)Ratman, K. Rola segmentacji klientów w wyborze strategii marketyngowej banku komercyjnego // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест ...2021-07-19
-
Sprzedaż osobista jako element promotion-mix
(БПИ, 1999)Urbańska, J. Sprzedaż osobista jako element promotion-mix / J. Urbańska // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БПИ, 1999. – ...2021-07-19
-
Wydatki na ochronę zdrowia w Polsce
(БПИ, 1999)Suchecka, J. Wydatki na ochronę zdrowia w Polsce / J. Suchecka, A. Strzelecka // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : БПИ, ...2021-07-19
-
Zarządzanie zapasami w firmie a utrzymanie ciągłości sprzedaży
(БПИ, 1999)Szajt, M. Zarządzanie zapasami w firmie a utrzymanie ciągłości sprzedaży / M. Szajt // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический институт ; под ред. А. И. Рубахова. – Брест : ...2021-07-19
-
Zastosowanie metody portfelowej BCG w ocenie działalności Banku Zachodniego S. A. we Wrocławiu
(БПИ, 1999)Marcinkiewicz, C. Zastosowanie metody portfelowej BCG w ocenie działalności Banku Zachodniego S. A. we Wrocławiu / C. Marcinkiewicz, S. Kowalski // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский ...2021-07-19
-
Znaczenie zindywidualizowanego podejścia do klienta w działalności usługowej na przykładzie klubów fitness
(БПИ, 1999)Widawska, A. Znaczenie zindywidualizowanego podejścia do klienta w działalności usługowej na przykładzie klubów fitness / A. Widawska // Международные экономические отношения. Менеджмент. Маркетинг : межвузовский сборник научных трудов / Брестский политехнический институт, Ченстоховский политехнический ...2021-07-19
-
Алгебра частичной логики
(БПИ, 1998)Прихожий, А. А. Алгебра частичной логики / А. А. Прихожий // Новые технологии в машиностроении и вычислительной технике : труды X научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, аспирантов и студентов : в 2 частях / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский ...2021-07-12
-
Алгоритм выделения информативных признаков изображений на основе ортогонального базиса Уолша
(БПИ, 1998)Селиханович, А. М. Алгоритм выделения информативных признаков изображений на основе ортогонального базиса Уолша / А. М. Селиханович // Новые технологии в машиностроении и вычислительной технике : труды X научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, аспирантов и студентов : ...2021-07-12
-
Алгоритм выделения областей металлизации на изображениях топологических слоев кристалла СБИС
(БПИ, 1998)Садыов, Р. Х. Алгоритм выделения областей металлизации на изображениях топологических слоев кристалла СБИС / Р. Х. Садыов, А. Г. Мачнев, А. М. Селиханович // Новые технологии в машиностроении и вычислительной технике : труды X научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, ...2021-07-12
-
Алгоритм выделения эллиптических объектов основанный на преобразовании Хафа и использовании геометрических свойств объектов
(БПИ, 1998)Вершок, Д. А. Алгоритм выделения эллиптических объектов основанный на преобразовании Хафа и использовании геометрических свойств объектов / Д. А. Вершок // Новые технологии в машиностроении и вычислительной технике : труды X научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, ...2021-07-12