Search

Show simple item record

dc.contributor.authorMarcinkiewicz, Robert
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2023-11-10T08:40:04Z
dc.date.available2023-11-10T08:40:04Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationMarcinkiewicz, R. Agrotourism as an Element of a Promotional Strategy for Rural Development Based on the Example of the Cracow–Czestochowa Upland / Robert Marcinkiewicz // Повышение эффективности интегрированного управления на предприятиях Центральной и Восточной Европы : [коллективная монография] / Брестский государственный технический университет, Ченстоховский технический университет ; науч. ред. А. И. Рубахов. – Брест : БрГТУ, 2006. – С. 102–108.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/36973
dc.language.isoen
dc.publisherБрГТУ
dc.titleAgrotourism as an Element of a Promotional Strategy for Rural Development Based on the Example of the Cracow–Czestochowa Upland
dc.typeСтатья (Article)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record