dc.contributor.author | Акушэвіч, Андрэй Аляксандравіч | |
dc.coverage.spatial | Брест | |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T06:34:19Z | |
dc.date.available | 2023-07-06T06:34:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Акушэвіч, А. А. Прэзентацыя творчасці Францыска скарыны вучням праз тэксты Алеся Разанава / А. А. Акушэвіч // Брестчина сквозь века к современности : коллективная монография / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет, Кафедра белорусского и русского языков, Научно-исследовательская лаборатория по социокультурным проблемам пограничья ; под ред. М. П. Жигаловой. – Брест : БрГТУ, 2023. – Часть 1. – С. 129–136. | |
dc.identifier.uri | https://rep.bstu.by/handle/data/34993 | |
dc.description.abstract | Разглядаецца прыклад прэзентацыі вучням устаноў агульнай сярэдняй адукацыі творчай спадчыны Францыска Скарыны з дапамогай перастварэнняў Алеся Разанава, даюцца неабходныя заўвагі і каментарыі. Звяртаецца ўвага на спецыфіку знаёмства з творамі аўтара стагоддзя праз эксперыментальныя тэксты 20–21 стагоддзяў. | |
dc.language.iso | be | |
dc.publisher | БрГТУ | |
dc.subject | Францыск Скарына | |
dc.subject | Алесь Разанаў | |
dc.subject | вучэбны дапаможнік | |
dc.subject | беларуская літаратура | |
dc.subject | методыка выкладання беларускай літаратуры | |
dc.subject | Francysk Skaryna | |
dc.subject | Ales Razanau | |
dc.subject | textbook | |
dc.subject | Belarusian literature | |
dc.subject | methods of teaching Belarusian literature | |
dc.title | Прэзентацыя творчасці Францыска скарыны вучням праз тэксты Алеся Разанава | |
dc.type | Статья (Article) | |
dc.identifier.udc | 821.161.3 | |
dc.abstract.alternative | An example of presenting Francysk Skaryna’s creative heritage to students by means of fragments of Ales Razanau’s texts is considered, the necessary notes and 130 comments are given. Attention is drawn to the specifics of acquaintance with the works of the author of the 16th century using experimental texts of the 20th–21st centuries. | |