dc.contributor.author | Буднік, Вольга Аляксандраўна | |
dc.coverage.spatial | Брест | |
dc.date.accessioned | 2023-04-19T12:18:35Z | |
dc.date.available | 2023-04-19T12:18:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Буднік, В. А. Вобраз-канцэпт жанчыны ў апавяданнях А. Салжаніцына «Матронін двор» і І. Пташнікава «Тры пуды жыта» / В. А. Буднік
// Александр Исаевич Солженицын на постсоветском пространстве: история и современность : коллективная монография / Брестский государственный технический университет, Кафедра белорусского и русского языков, Научно-исследовательская лаборатория по социокультурным проблемам пограничья, Российский центр науки и культуры в Бресте ; редкол.: Н. Н. Борсук, Ю. Н. Чагайда, Ю. А. Копцова ; под общ. ред. М. П. Жигаловой. – Брест : БрГТУ, 2018. – С. 119–124. – Бібліягр.: с. 124 (2 назв.). | |
dc.identifier.uri | https://rep.bstu.by/handle/data/33350 | |
dc.description.abstract | Выяўлена аўтарская канцэпцыя вобраза жанчыны ў творы рускага пісьменніка А. Салжаніцына “Матронін двор” і ў творы беларускага пісьменніка І. Пташнікава “Тры пуды жыта”. Разгледжаны тыпалагічныя сыходжанні ў лёсе Матроны і Александрыны. Устаноўлена падабенства ідэйна-філасофскіх пазіцый, роля асабістага вопыту аўтараў у асэнсаванні прычын трагедый драматычнага лесу беларускага і рускага народа ў ХХ стагоддзі. Падкрэслена ўніверсальна-сэнсавае напаўненне вобраза-канцэпта жанчыны. | |
dc.language.iso | be | |
dc.publisher | БрГТУ | |
dc.title | Вобраз-канцэпт жанчыны ў апавяданнях А. Салжаніцына «Матронін двор» і І. Пташнікава «Тры пуды жыта» | |
dc.type | Статья (Article) | |
dc.identifier.udc | [821.161.1 :821.161.3]-005.2 | |
dc.abstract.alternative | The author reveals the concept of the woman image in the work «Matrona’s yard» by Russian writer A. Solzhenitsyn and in the work «Three pounds of rye» by Belarusian writer I. Ptashnikov. The typological convergence in the fate of Matrona and Alexandrina is stressed in the article. The author establishes the similarity of the ideological and philosophical positions, the role of the author's personal experience in understanding o the causes of the tragedies and dramatic fate of Belarusian and Russian people in the XX th century. The author emphasizes the universal and seman content of the woman image-concept. | |