dc.contributor | Брестский государственный технический университет | ru_RU |
dc.contributor | Brest State Technical University | ru_RU |
dc.contributor.author | Orlova, V. F. | |
dc.coverage.spatial | Брест | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T05:42:57Z | |
dc.date.available | 2019-10-22T05:42:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Orlova, V. F. Competence-centered tasks as means of student's key competence formation / V. F. Orlova
// Современное высшее профессиональное образование: тенденции и перспективы подготовки конкурентоспособного специалиста : сборник научных статей Межвузовской научно-практической конференции, Брест, 17–18 мая 2019 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет, Кафедра иностранных языков ; редкол.: В. И. Рахуба [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2019. – P. 92–94. – Bibliogr.: p. 94 (2 titles). | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://rep.bstu.by/handle/data/1953 | |
dc.description | Орлова В. Ф. Компетентностно-ориентированные задачи как средство формирования ключевой компетентности студента | ru_RU |
dc.description.abstract | The article is devoted to competence-centered tasks as anefficient means of key competence
formation due to the implementation of competence approach as a methodological basis into the
educational process of teaching English. Attention is drawn to the requirements and the structure of
such tasks. Also a number of examples are given to illustrate how different competences are formed
while studying certain communicative topics. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | БрГТУ | ru_RU |
dc.subject | обучение | ru_RU |
dc.subject | английский язык | ru_RU |
dc.subject | training | ru_RU |
dc.subject | English language | ru_RU |
dc.title | Competence-centered tasks as means of student's key competence formation | ru_RU |
dc.type | Научный доклад (Working Paper) | ru_RU |