Search

Show simple item record

dc.contributor.authorКрагель, Екатерина Александровна
dc.coverage.spatialСанкт-Петербургru_RU
dc.date.accessioned2021-02-19T09:28:24Z
dc.date.available2021-02-19T09:28:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКрагель, Е. А. Анализ результатов педагогического эксперимента: оценка эффективности педагогического эксперимента / Е. А. Крагель // Globus: психология и педагогика. – 2020. – № 5 (40). – С. 10–14. – Библиогр.: с. 14 (3 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/10723
dc.descriptionKragel Ekaterina Alexandrovna. Analysis of the results of the pedagogical experiment: evaluating the effectiveness of the pedagogical experimentru_RU
dc.description.abstractВ данной статье представлены результаты педагогического эксперимента, посвященного проблеме обучения математике слушателей-иностранцев на подготовительном отделении. Оценка эффективности разработанной методической системы обучения осуществляется в соответствии с критериями эффективности процесса обучения: мотивация изучения математики на русском языке; уровень математической подготовки; уровень владения «русским математическим» языком.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherSerenity-Groupru_RU
dc.subjectслушатели-иностранцыru_RU
dc.subjectподготовительное отделениеru_RU
dc.subjectматематикаru_RU
dc.subject«русский математический» языкru_RU
dc.subjectкритерии эффективностиru_RU
dc.subjectforeigner attendeesru_RU
dc.subjecttraining departmentru_RU
dc.subjectmathematicsru_RU
dc.subject"Russian mathematics terminology"ru_RU
dc.subjectcriteria of effectivenessru_RU
dc.titleАнализ результатов педагогического эксперимента: оценка эффективности педагогического экспериментаru_RU
dc.typeСтатья (Article)ru_RU
dc.abstract.alternativeIn this particular article, the author defines the results of a pedagogical experiment, which was dedicated to the issue of the educational process of mathematics. The sample is the attendees from the training department. The effectiveness of the approach was evaluated according to the criteria of the educational process: motivation to learn mathematics in the Russìan language, proficiency of the subject; the level of specific "Russian mathematics terminology".ru_RU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record