Search

Show simple item record

dc.contributor.authorLazorko, Katarzyna
dc.coverage.spatialБрест
dc.date.accessioned2023-11-10T08:40:03Z
dc.date.available2023-11-10T08:40:03Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationLazorko, K. Loyalty Programmes and their Usage and Restrictions in Clients’ Contacts Management Within Service Market / Katarzyna Lazorko // Повышение эффективности интегрированного управления на предприятиях Центральной и Восточной Европы : [коллективная монография] / Брестский государственный технический университет, Ченстоховский технический университет ; науч. ред. А. И. Рубахов. – Брест : БрГТУ, 2006. – С. 89–95.
dc.identifier.urihttps://rep.bstu.by/handle/data/36971
dc.language.isoen
dc.publisherБрГТУ
dc.titleLoyalty Programmes and their Usage and Restrictions in Clients’ Contacts Management Within Service Market
dc.typeСтатья (Article)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record