dc.contributor.author | Акушэвіч, Андрэй Аляксандравіч | |
dc.coverage.spatial | Брест | |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T06:43:12Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T06:43:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Акушэвіч, А. А. Шляхі прэзентацыі асобы і творчай спадчыны Францыска Скарыны дзіцячай аўдыторыі / А. А. Акушэвіч // Этносы и судьбы в современном социуме: теория и практика : коллективная монография / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет, Кафедра белорусского и русского языков, Научно-исследовательская лаборатория по социокультурным проблемам пограничья ; под ред. М. П. Жигаловой. – Брест : БрГТУ, 2023. – С. 154–162. | |
dc.identifier.uri | https://rep.bstu.by/handle/data/34319 | |
dc.description.abstract | Разглядаюцца некаторыя шляхі прэзентацыі асобы і творчай спадчыны Францыска Скарына дзіцячай аўдыторыі: выкарыстанне літаратурных мастацкіх твораў пра аўтара, зварот да кінематографа і драматургіі, конкурсная дзейнасць і іншыя. Выяўленыя шляхі могуць быць карысныя пры прасоўванні аўтараў даўняй беларускай літаратуры, у працэсе вывучэння творчасці пісьменнікаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі. | |
dc.language.iso | be | |
dc.publisher | БрГТУ | |
dc.subject | Францыск Скарына | |
dc.subject | старажытная беларуская літаратура | |
dc.subject | прэзентацыя | |
dc.subject | прасоўванне | |
dc.subject | методыка выкладання беларускай літаратуры | |
dc.subject | дзіцячая аўдыторыя | |
dc.subject | Francysk Skaryna | |
dc.subject | old Belarusian literature | |
dc.subject | presentation | |
dc.subject | promotion | |
dc.subject | мethods of teaching Belarusian literature | |
dc.subject | children's audience | |
dc.title | Шляхі прэзентацыі асобы і творчай спадчыны Францыска Скарыны дзіцячай аўдыторыі | |
dc.type | Статья (Article) | |
dc.identifier.udc | 821.161.3’04.09(092) | |
dc.abstract.alternative | The separate ways of presenting Francysk Skaryna’s personality and creative heritage to the children's audience are considered: the use of literary works about the author, the appeal to cinema and drama, the competitive activities and others. The revealed ways can be useful in the promotion of Belarusian ancient authors, in the process of studying the writer’s work in the schools. | |